Monday, December 27

Kerana Piala Suzuki

Wah,..abis bola N3 terus!!!..Hehe...aku berbelah bagi nk tgk bola ke nk tgk HBO..yelah wkN cite kat HBO best(jrg tgk wyg)...tp bila dgr sorakan yg amat gamat dr kwsan umah aku (Nasib tk runtuh umah)...aku terus tgk jelah nt terlepas shot yang terbaik..berbaloi gak tgk 3-0..bangga giler jd anak Msia..sambil tgk tu terpandang lah keeper Msia mak oi..ensemnyer..aku sms dgn Arjuna sbb Arjuna duk jauh..sms jelah pengikat kasih heheh gatai..krn Arjuna aku tau nama pemain bola ni...al maklum rakan dia main bola gak td (nama tak ingat)..Arjuna bgtau nama keeper tu Khairul Fahmi Che Mat(Full Name)...wah nama pun cantik..muka ala2 Korean gtu..hehe cemburu Arjuna aku...i like it..pastu aku sms mmber aku yg fanatik Korea ni...mmber aku dr sakit(selsema,batuk,pening) terus baik tgk muka keeper Msia..hehe kami terus cari blogger Khairul Fahmi a.k.a apex...jumpa jejariruncing.blogspot.com...hehe cute sgt cite mrk....Apa pun Tahniah Malaysia u'll done well performance..terpegun aku tgk shot terbaik 12...Bab pasukan Indonesia pulak ada Bambang..aduh,...aku mmg suka tgk Bambang sejak Bambang main dgn Selangor lg...Bambang ada blog tak? Sape tau bgtau leh?...seronok tul!!..

No comments: